Vacanță la shopping – 5 sugestii pentru clienți mulțumiți

Vacanța intertrimestrială aduce un numar mai mare de vizitatori în centrele comerciale, fiind o perioadă potrivită pentru organizarea de evenimente. Alegând cele mai avantajoase modalități de promovare ale evenimentului tău, îi vei conferi nu doar divertisment ci și o amploare mai mare, cu ecouri de lungă durată.

imagination playgroundCentrele comerciale și mall-urile pot profita de această perioadă, ca să-și crească numărul de vizitatori, prin organizarea evenimentelor de diferite tipuri: campanii publicitare, lansări, târguri, expoziții sau ateliere.

Copiii sunt încântați să-și însoțească părinții la cumpărături, însă au nevoie mereu de distracție și joacă.

Cum poți capta atenția unui copil pentru vreme îndelungată?

Iată câteva sugestii simple, potrivite pentru această perioadă din an:

  • Imagination Playground- cel mai inovativ sistem de joacă mobil, pentru un joc nestructurat și liber. Compus din piese ușoare, de forme și mărimi diferite, acesta transformă orice spațiu într-un loc de joacă, încurajând dezvoltarea socială, intelectuală, fizică și emoțională. Copiii își construiesc propria lume, o crează și o recrează mereu, liber și creativ.
  • Bouncerele tematice sunt adorate de copiii de toate vârstele. Este distractiv să țopăi alături de prieteni, încercând să demonstrezi cât de sus poți să sari. Concepute pentru micuții activi și plini de energie, acestea pot oferi o adaptare perfectă a activităților organizate, cu tematica manifestării.
  • Domurile disco – Interactive și amuzante, acestea oferă o combinație dragută între joc și dans. Proiecțiile de lumină îi vor transforma pe micuți în dansatori adevărați, care atunci când vor obosi, pot folosi toboganul ca pretext de retragere, până la dansul următor.
  • taur mecanicTaurul mecanic – foarte popular în rândul tuturor categoriilor de vârstă, pentru amuzamentul pe care-l pricinuiește atât utilizatorilor cât și spectatorilor. Provocator și incitant, va reuși să te distreze și pe tine și pe copilul tău, oferindu-ți o experiență mai mult decât amuzantă.

 

  • animatori tzontzo eventsAnimatorii – sociabili și amuzanți, foarte pricepuți la activitățile cu pitici, talelentați și pitorești.

Se pricep la o mulțime de lucruri: baloane modelabile sau de săpun, pictură pe față sau pe corp, ateliere de creație sau interpretarea de personaje îndrăgite. Transformă orice atmosferă într-una distractivă.

Se apropie vacanța intertrimestrială. Unde s-o petreci cât mai interesant, pe frigul ăsta? Centrele comerciale și mall-urile pot fi locații inspirate, fiindcă îmbini utilul cu plăcutul, faci cumpărături, socializezi și te distrezi.

Ți-ai luat vreodată o pauză de copilărie?

Când te-ai emoționat ultima dată? Când spun emoționat, mă refer la starea aceea de “cutremur” pe dinăuntru, de ciudată și nedefinită nostalgie, amestecată în proporții egale cu bucuria de a vedea în jurul tău bucurie.

copilărie 1Ei bine, mi s-a întâmplat acum câteva zile, la evenimentul de la Fărcașa, dedicat copiilor, de ziua lor. În ciuda temperaturii ridicate de afară și a soarelui orbitor, prezența copiilor a fost covârșitoare, evenimentul amintindu-mi emoții și trăiri demult uitate.

Era ca și când aș fi fost teleportată într-o poveste, una zgomotoasă, plină de zâmbete și chicoteli.

Frânturi de dialoguri și râsete contagioase se auzeau peste tot. O fetiță cu rochiță albastră și ochi de culoarea cerului cânta țopăind în interiorul domului “ elefantul Cici și-a pierdut cipicii”, iar un puști cu o vată de zahăr mult prea mare pentru posibilitățile lui de a o menține verticală, privea spre elefantul uriaș de pe domul cu pricina, încercând s-o acompanieze cu “la, la la…”, desigur fără vreo legătură cu linia melodică.

copilărie 2Tobogane gonflabile uriașe în care copiii alunecau ca într-un zbor, bouncere multicolore, de tot felul de forme, unde piticii se înghesuiau să țopăie sau să danseze, costume amuzante pentru jocuri interactive, imagination playground, cu blocurile sale albastre, pe care copiii le aranjau într-o arhitectură nemaivăzută sau pitorescul velcro wall au fost câteva dintre “componentele” unei povești reale, spectaculoase, cu baloane de săpun zburând prin aer și pozne irezistibile.

În jur dansau micuți de toate dimensiunile, cu fețele pictate, alături de animatori și baloane multicolore. Parcă își dăduseră întâlnire acolo toate personajele celebre pe care ei le îndrăgeau: Supeman, Batman, zâne, prințese, fluturași, pisicuțe, șoricei sau orice alte animăluțe îndrăgite.

Un “cățeluș” cu pălăriuță de soare verde, având în mână o pungă de popcorn pe care-o balansa “periculos”, cu păr cârlionțat și privire curioasă, m-a întrebat dacă vreau să-i țin punga, până își rezolvă problema cu scaii de la papuci. L-am privit amuzată, avea inocența aceea specifică copiilor, și un fel de bucurie molipsitoare care mi-a amintit de copilărie…de magia și farmecul ei incontestabil.

copilărie 3Peste tot bucurie, veselie, inocență și zâmbete, copii jucându-se, alergând, cântând…o poveste reală la care am fost privilegiată să pot fi parte. Sunt atât de rare ocaziile în care ne amintim de copilul din noi, de bucuria și spectacolul pe care-l oferă copilăria, de emoțiile și trăirile acelea intense și pure.

Dincolo de viețile noastre aglomerate există candoarea și puritatea pe care ne-o reamintim de câte ori stăm în mijlocul copiilor. Mai există încă momente magice, pline de emoție, mai putem încă construi povești, există pauze de copilărie, pe care vi le recomand cu drag.

“Olimpiada” de iarnă – distracție și mișcare pentru echipa ta

Anul nou debutează cu o iarnă spectaculoasă, cu peisaje în care albul zăpezii invită la distracție și la joacă. Totul este feeric, până și natura pare ușor distrasă de la ale ei, lenevind sub fulgii imenși  în formă de stele. Cine mai are chef de lucru când peisajul de afară este o invitație la oxigen, la contemplare și zâmbete?

Datorită acestor “motive”, ne-am gândit că o ieșire în decorul acesta mirific n-are cum să dăuneze, motiv pentru care vă propunem un exercițiu de mișcare, asortat cu distracție și amuzament. Sub genericul “Olimpiada de iarnă”, vă oferim un pachet de teambuilding mai mult decât atractiv, care va da startul unui an bun, bazat pe echipe competitive și închegate.

Probele acestei olimpiade sunt structurate pentru toate tipurile de distracție, atât în interior cât și în exterior. Noutatea acestui sezon, este că timpul pe care-l alocați teambuildingului de iarnă nu trebuie să fie neaparat unul de durată mare. Activitățile de exterior se pot efectua și după orele de program, completând astfel o reușită zi de muncă.

Vedeta absolută a olimpiadei este bazooka cu bulgări,

Distracție cu bulgări

Distracție cu bulgări

ușor de folosit și de departe cea mai populară atracție a iernii. Astfel “înarmat”, vei deveni de îndată un luptător experimentat și un țintaș desăvârșit. Ușurința cu care se manevrează această bazooka te va îndemna la diferite tactici de luptă cu bulgări și la strategii elaborate de atac. Orice coleg îți poate deveni atât partener cât și “inamic”, jocul putându-se desfășura în mai multe moduri, în funcție de opțiunile tale.

Pentru activitățile extrașcolare, bazooka cu bulgări înseamnă mișcare, spirit de echipă, comunicare și coordonare, fiind recomandată ca metodă recreativ-educativă, pentru copiii din clasele secundare sau licee. Este de asemenea un bun prilej de a petrece timp în aer liber, esențial pentru o dezvoltare bună și o formă fizică perfectă.

După distracția de afară urmează retragerea la căldură, însă distracția continuă.

Ringul de box va fi prilej de amuzament

Ring de box inedit

Ring de box inedit

datorită faptului că se poate folosi atât cu clasicele mănuși cât și cu perne de puf, ideale pentru o “ninsoare” de interior, pe cât de provocatoare pe atât de distractivă.

Mai puteți continua cu bungee-run, extrem de distractiv, unde vă puteți exersa viteza și coordonarea, concurând simultan cu colegul de birou, pentru obținerea titlului de învingător, râvnit de toți colegii. Pentru cei mai curajoși dintre voi, Velcro-wall vă va pune la înălțime, lipindu-vă de perete, de unde le veți zâmbi colegilor nerăbdători să vi se alăture.

Următoarea probă poate fi cea de summo,

Competiții colegiale

Competiții colegiale

în care vă puteți transforma pe rând în luptători uriași, mai mult rotunzi decât înalți, cu o dexteritate în mișcare direct proporțională cu “burta” suplimentară oferită de costum.

Taurul de rodeo va delecta echipa

prin selectarea celui mai bun “cowboy“ dintre colegi, lucru deloc simplu de făcut. Calitățile câștigătorului vor fi apreciate de către echipă, fiecare dintre ei putând să-și exerseze pe rând aptitudinile de “călăreț”.

Terenul de football gonflabil va încinge competiții distractive, unde echipele mixte, fără niciun antrenament în prealabil, vor putea marca goluri spectaculoase în poarta adversă, oferind printre tehnicile de “atac” și zâmbete nenumărate.

Ce părere aveți despre olimpiada de iarnă propusă de noi? Nu-i așa că “probele” sunt foaaarte tentante? Noi zicem să încercați un teambuilding de iarnă, veți începe anul relaxați și revigorați, mai motivați ca niciodată.

Evenimentul – instrument eficient de marketing pentru compania ta

Evenimentul - instrument eficient de marketing 1

Eveniment corporate

Toți antreprenorii sau managerii de companii au pe lista de priorități o relație bună cu publicurile lor, o comunicare eficientă și cel puțin periodică cu ele,  aceasta fiind unica direcție spre prosperitate și profit.

Nu există scurtături în obținerea rezultatelor favorabile, doar etape și strategii bine gândite, de care trebuie să ținem seama.

Evenimentul, căci despre el vom discuta azi, este unul dintre cele mai eficiente instrumente de promovare a serviciilor sau produselor unei companii, acesta putând gestiona și valorifica la maxim posibilitățile de promovare existente  pe piață, adăugând la rândul său altele noi, specifice.

Încorporează cu succes atât dezvoltarea relațiilor cu publicul tău cât și popularizarea brandului, vizibilitatea acestuia pe piață și percepția asupra produsului sau serviciului pe care-l oferă compania ta.

De ce să organizezi un eveniment? Care sunt avantajele și consecințele acestuia? Este cu adevărat nevoie de asta?

Vă voi raspunde cât se poate de convins că da! Nu doar că este nevoie, ci că deseori se impune organizarea unui eveniment dacă vrei ca lumea să te cunoască, să te aprecieze și mai apoi să te recunoască pe piață.

Am să-ți prezint cel puțin șase motive esențiale pentru care ar trebui să organizezi un eveniment.

  1. Evenimentul crează o relație personală cu publicul

Este modalitatea perfectă de contact direct între companie și publicul său,  angajați și simpatizanți, influențând pozitiv felul în care produsul sau serviciile tale vor fi văzute pe mai departe.

Importanța dialogului este covârșitoare, fiind exploatată și în mediile on line, cu ajutorul unor tehnici precum live chatting sau live streaming, cunoscându-se puterea sa imbatabilă.

Brandul tău va adopta o față umană, reală, identitatea sa căpătând o formă concretă, palpabilă. Va fi perceput de către public într-o altă formă, una mult mai clară, rezultată dintr-un dialog lejer și o prezentare specială.

  1. Evenimentul promovează brandul tău

Evenimentul - instrument eficient de marketing 2

Imagination Playground, o optiune frecventa

Marele avantaj al organizării unui eveniment este că centrul său devine brandul, spre care se îndreaptă toată atenția. De la programul evenimentului, elementele decorative, tematicile alese sau culorile folosite, și până la atmosfera evenimentului, toate sunt impregnate de simboluri sau sigle ale brandului. Acesta este vedeta absolută neputând trece neobservat, prezența sa fiind una într-o măsură mai mare decât la orice alt fel de prezentare.

Identitatea brandului respectiv va fi menținută pe toată durata evenimentului, acest lucru conducând la o identificare perfectă a sa, în viitor.

  1. Evenimentul crește vizibilitatea companiei

Vizibilitatea companiei tale nu va crește doar cantitativ, ci și calitativ, pentru că vei avea ocazia să alegi ce valori dorești să  exploatezi și în ce manieră. Vei putea alege odată cu conceptul din spatele evenimentului și aspectele imaginii de brand și integrarea acestora în eveniment.

Vizibilitatea ca firmă va crește semnificativ în urma evenimentului, dacă acesta va fi unul reușit. Trebuie avut în vedere că evenimentele sunt prin excelență sociale, deci posibilitățile de interacțiune cu publicul tău vor fi semnificativ crescute, oferindu-ți în plus posibilități de promovare atât ante cât și post eveniment.

  1. Evenimentul oferă accesibilitate spre produsul sau serviciul tău

Poți defini activitatea ta ca pe un concept, dându-i o formă accesibilă. Îi oferi o identitate aparte, și elemente comune cu identitatea brandului și valorile acestuia. Acest lucru îl va diferenția de alte evenimente similare, conferindu-i personalitate și stil.

Participanții la eveniment își vor aminti cu siguranță toate detaliile legate de atmosferă, muzică, decoruri, sau vestimentație. Alegând un concept care te reprezintă vei evita clișeele, vei putea fi creativ și inovativ deopotrivă.

Momentele evenimentului vor fi coerente, se vor lega armonios, experiența de ansamblu a participanților va fi una plăcută iar evenimentul tău va încânta și va acapara.

  1. Evenimentul permite un control total asupra mesajelor emise de public

Evenimentul - instrument eficient de marketing 3

Distractie in aer liber

Fiind în ipostaza de gazdă ai controlul absolut asupra a tot ce se întâmplă la eveniment. Pe lângă avantajele oricărei gazde de a personaliza întreaga structură a evenimentului, ai ultimul cuvânt și în alegerea detaliilor care vor personaliza evenimentul. Întreaga execuție creativă a evenimentului, cu toată paleta de amănunte va fi controlată de tine.

Decorurile, programul sau mesajele emise vor fi toate sub control. Cu alte cuvinte, vei da tonul întregii atmosfere din cadrul evenimentului și vei decide modalitatea în care dorești să fie receptat. Evenimentul este una dintre puținele ocazii când ai controlul total asupra mesajelor pe care vrei să le transmiți, și poți explora acest avantaj la maxim.

  1. Evenimentul are ecouri

Publicarea pe Facebook, LinkedIn, Instagram sau Twitter a fotografiilor de la eveniment va deveni nu doar un prilej de popularizare al companiei tale ci și o metodă la îndemână pentru analizarea feed-back-ului dobândit în urma organizării evenimentului.

Tot la final vei putea măsura, în funcție de obiectivele stabilite, elementele care vor arăta în ce măsură ai atins aceste obiective. Aceasta se poate reflecta în numărul de participanți la eveniment, în atitudinea publicului față de brandul promovat, dar și în cantitatea și calitatea aparițiilor în mass media.

Rezultatele obținute vor deveni pe viitor ajutoare prețioase în corectarea eventualelor greșeli sau abordări legate de interacțiunea cu publicul și vor consolida metode din ce în ce mai  eficiente de atragere spre produsele sau serviciile voastre.

Cinci sfaturi pentru întreținerea echipamentului tău gonflabil

Despre ceea ce reprezintă gonflabilele profesionale în angrenajul atât de sofisticat al divertismentului am pomenit în multe rânduri. De data aceasta însă, vom vorbi despre felul în care le putem prelungi durata de viață. Caracteristicile specifice acestor echipamente le fac ușor de instalat, manevrat, întreținut și depozitat, dacă respecți câteva noțiuni de bază.

Iată 5 sfaturi simple pentru a prelungi durata de viață a echipamentului tău gonflabil:

  1. Fii atent unde instalezi gonflabilul

întreținerea echipamentului tău gonflabil 1

Gonflabil instalat corect, teren plan

Gonflabilele trebuie instalate doar după verificarea terenului, care trebuie să întrunească la rândul lui, unele condiții obligatorii. Acesta trebuie să fie plan, fără denivelări sau obiecte care pot perfora gonflabilul. Distanța dintre echipament și eventualele obstacole (linii electrice, copaci), trebuie să fie corespunzătoare, iar prelatele nu trebuie să lipsească de sub gonflabil.

  1. Siguranță în operare și utilizare

Supravegherea de către un adult este obligatorie. Nu lăsați niciodată gonflabilul nesupravegheat. Nu permiteți utilizarea simultană a mai multor persoane decât prevad instrucțiunile respectivului echipament. Utilizatorii trebuie să-și scoată pantofii, să-și golească buzunarele, să-și scoată ochelarii, telefoanele mobile sau bijuteriile mari. Este interzis accesul în gonflabil cu mâncare, bautură sau gumă de mestecat. Se va evita folosirea echipamentelor gonflabile pe vreme rea (ploaie sau furtuni), sau când vântul depășește 5 m/s.

  1. Strângerea și împachetarea

întreținerea echipamentului tău gonflabil 2

Echipament gonflabil perfect funcțional

Echipamentul trebuie să fie complet uscat înainte de rulare. Împăturiți materialul înspre mijlocul gonflabilului, având grijă la cusături, să fie întinse corect, ca și când ar fi un cearșaf mare. Asigurați-vă că împăturiți părțile desenate în așa fel încât acestea să nu aibe contact cu solul, pentru a evita decolorarea sau distrugerea acestora. Odată încheiată rularea, legați-l cu corzile sau curelele cu care acesta este prevăzut. Odată rulate, echipamentele sunt greu de mutat, motiv pentru care rularea trebuie să fie cât mai strânsă, să nu permită materialului să se deformeze. Rularea se face în formă cilindrică pentru a fi ușor de manipulat ulterior.

  1. Curățarea și întreținerea

Pe piață există o mulțime de soluții de curățare însă la echipamentele gonflabile nu toate sunt recomandate, unele fiind dăunătoare pentru gonflabil, altele pentru siguranța utilizatorilor. Trebuie să alegeți o soluție de curățare care nu conține înălbitor sau clor, (aceasta putând slabi firele din cusături), sau metiletilcetonă (care vor slăbi până la rupere materialul din care este confecționat gonflabilul).

întreținerea echipamentului tău gonflabil 3

Curățare corespunzatoare – utilizare optimă

Evitați orice produse de curățat care conțin agenți caustici. Cele mai folosite produse de curățare sunt cele bazate pe uleiuri volatile, plăcut mirositoare, ecologice. Asigurați-vă că produsele alese sunt sigure pentru contactul cu pielea și nu lasă reziduri. Acestea trebuie să conțină și un dezinfectant sau dacă nu conțin, acesta trebuie achiziționat separat deoarece dezinfectarea este obligatorie la orice curățare. Cutățarea trebuie să fie făcută după fiecare ieșire.

  1. Depozitarea

Este foarte importantă uscarea echipamentului atât înainte de utilizare cât și înainte de împachetare, interior și exterior. Acest aspect conferă siguranță în utilizare și previne formarea mucegaiului, oferind o depozitare corespunzătoare. Pentru aceasta se pot utiliza prosoape uscate, moi, acordându-se o atenție deosebită la cusături, iar dacă se dorește grăbirea uscării se poate folosi un ventilator cu aer cald, dacă vremea nu este însorită. De asemenea aveți in vedere faptul că echipamentele pot atrage rozătoarele, este util să protejați zona cu echipamente acustice împotriva acestora. Atenție, nu folosiți otravă în apropierea echipamentului.